لطفا با دقت بخوانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 6 شهريور 1390
بازدید : 104
نویسنده : عباسی

بنام خدا

بچه ها سلام

تگر یادتون باشه من همیشه در نوشته هام تاکید داشتم که از این فضای مجازی برای یک ارتباط سالم و دوستانه و از سوی دیگر تبادل نظر در جهت آگاهی و کمک به یکدیگر استفاده کنیم.برای همین لازم می بینم چند نکته دیگر را خدمتتان یاد آوری کنم.

بچه های عزیزم، همانطوری که می دونید چند مدتی است که من بخش نظرات و دیدگاه ها رو غیر فعال کردم که تنها دلیل آن بخطار فرصت نکردن برای تایید و خواندن نظرات شما بود.اما متاسفانه هنوز شاهد نظر گذاشتن های بعضی از بچه ها در پست های قبلی هستم و این یعنی اتلاف وقت.لذا خواهشمندم تحت هیچ شرایطی در هیچ کدام از بخشهایی که نظرات ان باز است ، کامنت نگذارید و حتی از ارسال ایمیل خودداری کنید.

اما از طرف دیگر،باید تشکر کنم از کسانی که پست های جدید من را کپی میکنن و در وبلاگشان قرار میدهند که به نوعی از این طریق به تکثیر نوشته های من کمک میکنند.جالبه اینجاست که بچه ها بدین سبب خودشان نوشته های من را مورد نقد و بررسی میدهند و این بهترین کمک به من و خودتان است.

بچه ها، فعالیت در فاضای مجازی خوبه به شرط اینکه متمرکز و منطقی باشه.اصلا تمایل ندارم بچه ها همه وقتشان را به این مکان اختصاص بدن اما چه بهتر است اگر یکی دو ساعتی که از این فضا دیدن میکنید ، نهایت هوشیاری و دقت را در ارتباط با مطالبی که میخوانید داشته باشید.

بنده به هیچ عنوان برای کسی کامنت شخصی نمی گذارم و سعی کردم نظر و گفته های خودم را خیلی شفاف برای همه شما در پستی هایی که قرار میدم بگویم.لذا اگر کامنتی با اسم بنده گذاشته شد، هیچ گونه صحت و سقمی ندارد.

خواهشمندم به نکات بالا بیش از پیش توجه داشته باشید.

عیدتان مبارک

لینک منبع :http://farziaee.ir

 

نظر من در مورد پست عمو :سلام عمو  و سلام دوستان عمویی ،خوشحالم که مثل همیشه صداقت شما پایه و اساس ارتباط شما با ما بوده.بسیاری از افراد نامی و مشهور هم سایت  دارند اما مدیریت تمامی آن را بدست چند فرد متخصص سپرده و خودشان بطور مستقیم در امور سایت شان نقشی ندارند.اما چیزی  که بین این نوشته شما منو بیش از پیش به صداقت و یک رنگی شما رساند همین گفته تان است که خیلی صریح و صادقانه تاکید دارید کامنت نگذارید چون فرصت خواندنشان را ندارم.و این برای من نوعی واقعا خیلی ارزشمنده چون متوجه میشم که وقت و انرژی ما برای شما مهمه و به هیچ عنوان نمی خواهید که سردرگم باشیم.

 

 

پی نوشت : خواهری ها میشه شمام نظرات خودتون رو در رابطه با پست عمو برام بنویسید؟می خوام حالا که نظرات سایت نیست و نمیتونم اونجا کامنت های شما رو بخونم حداقل اینجا نظراتتون رو بدونمقلب

 

منبع عکس : ردپای بهار

 منبع عکس :یک دوست خوب

دانلود چند کلیپ قشنگ عمویی از طرف عطیه عمویی : کلیک کنیداینجا و اینجا

purang:داریوش فرضیایی (عموپورنگ) آنهایی که باتو خندیده اند ممکن است تورافراموش کنندولی آنهایی که با تو گریه کرده اند هرگز تورااز یاد نخواهند برد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3
بازدید کل : 12689
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com